Навчання лексики на уроках іноземної мови
Український методист Бухбиндер В.А. акцентує увагу на те, що знання іноземної мови асоціюється зі знанням лексичних одиниць , в той час як володіння мовою- з лексичними навичками, які саме й забезпечують функціонування лексики у спілкуванні. Отже лексичні навички слід розглядати як найважливіший і невід’ємний компонент змісту навчання іноземної мови, а їх формування саме і є метою навчання лексичного матеріалу. Тому на уроках я намагаюся сформувати у учнів активний та пасивний лексичний мінімум, щоб учні могли використовувати його для вираження своїх думок і розуміти думки інших людей в усній та письмовій формі.
При вивченні лексичного матеріалу виділяють два етапи:
· етап ознайомлення учнів з новими лексичними одиницями - семантизація,
· етап автоматизації дій учнів з новими лексичними одиницями
(автоматизація на рівні словоформи, вільного словосполучення та фрази; автоматизація на понадфразовому рівні-діалогічної або монологічної єдності). Детальніше.........